mandag 28. september 2009

Sydilla?


Dei siste dagane har eg for det meste svirra rundt symaskin og stoff...
Krabbeteppet over er laga av diverse bukser som ikkje lenger var i si storheitstid..

Har også prøvd meg på desse stoffkorgene... Ganske morsomt igrunn... Skal lage fleire slike i andre fargar etterkvart.



Og så ei pute, -med eit gammalt svart/kvitt bilde og blonder i kvitt og beige...


Litt av kvart har eg altså produsert desse dagane. Har nokre andre påbegynte prosjekt som eg er iferd med å fullføre. Eg har nemleg lagt ned forbud om å begynne på noko nytt før det andre er ferdig... Det er nemleg mykje meir spennande å tenke ut kva stoff som skal kombinerast, og å sy saman lappane, enn det er å vattere og sy bakstykke på. Difor kan eg fort ende opp med mange frontar utan bakstykke, -altså mange uferdige objekt. Slike uferdige objekt er nemleg litt stressande å ha liggande, så no altså, pålegg om ferdigstilling.
Kanskje på tide med ein liten sypause også, -har ein del andre småprosjekt som ventar. Ein kommode som skal malast, likeeins ei dør og nokre veggar..., faktisk nokre lister også...Og litt andre småmøblar... Hmmm.. ja, ja, har no noko å putle med, skal ikkje stå på det..
Og ikke minst nokre studiar som har stått på vent ei god stund. Kanskje på tide å hoste opp litt motivasjon til det?
Vel, før eg ser kva som kan bli utretta i morgon, må eg ha meg nokre timars søvn, altfor få blir det, ettersom eg er mest opplagd om kvelden og utover...

3 kommentarer:

Minka sa...

Skal si du har fått gjort på litt. Godt å høre at andre og har for mye på gang på en gang. Puta ble jo bare helt herlig, akkurat som lappeteppe.
Klem Kristin

Solveig sa...

Oj Heidi! Her har det gått unna siden sist! Så kreativ du er:o) Kjempefint og smart teppe av gjenbruksstoff! Koselige korger ( har hatt lyst til å lage slike en stund, men ikke komt noen vei med det...) og nydelig pute. Ja, jeg prøver også å gjøre meg ferdig med div prosjekt, men det er ikke alltid jeg klarer å la være å begynne på noe nytt:o)))))
Spennende å følge deg-hva kommer next?
Klem fra Solveig

Nina i Paradiset sa...

Så flnk du er!
Fikk lyst å ta frem symaskna jeg også, men det er bare så mye annet som må gjøres!
Puta ble nydelig!!

Ha en flott dag!