tirsdag 22. september 2009

Meir redesign

Fleire kjolar!
Det bobla nesten over i går kveld når eg skjønte at tida var inne for å sy kjolar. Før eg fann senga var 1 ferdig sydd (sjå forrige innlegg) og 2 ferdig utklypte. Berre å setje igang i dag tidleg å sy dei saman.


Den rosa kjolen er laga av ei gammal og godt brukt t-skjorte og restar av fleecestoff. Klypte av armane og tok inn litt i sidene. Fort gjort!


Denne svarte og turkise er også laga av ein singlet som var litt for søt til å kaste og som difor havna i "får sjå kva det blir til-avdelinga".
No har den altså blitt til ein kjole, saman med turkis og svart fleecestoff.

Produksjonen siste døgn.











3 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Så morsomt!
Syns sånne gjenbruk er kjempefestlig, men det var å få tiden til å strekke til da....!
Og du har 5 barn....! Imponert!
Når jeg setter i gang med mine prosjekter går det som oftes ut over noe annet, og i dag var det atter en gang middagen! Tomatsuppe med egg, makaroni og baguetter er ikke akkurat eksklusiv, hjemmelaget mat....! ;)
(for ikke å nevne den nesten ukentlige grandiosaen...! Huff!)

;)

Nina i Paradiset sa...

Skulle også skrive at kjolene var kjempesøte, men det klarte jeg å tulle bort med middagssnakket mitt!

Solveig sa...

Så flotte de ble! Du er jammen flink! Blir så imponert over alle som kan sy noe som folk kan gå med! Jeg syr så gjerne interiørartikkler, nisser og denslags, men når noe levende skal inn i habitten kommer problemene:o) Da passer ingen ting lenger.
Du imponerer meg med alt du får til! Ønsker det lykke til med alt du gjør-kos deg med hobbyene, du:o)
Klem fra Solveig