lørdag 19. september 2009

Lopper

Ikkje ofte eg kjem meg på loppemarked, men i dag greidde eg det altså. Litt fangst blei det og, til tross for at eg var sein ute.
Denne skåla var skikkeleg retro, og passa perfekt inn i vår leilighet (les hytte) i byen. Der har vi lagt oss på litt retro, og ymse turkise og blåfargar går igjen.
Glasa over blei kjøpt med heim til mor. Der i huset har det nemleg eksistert slike glas så lenge eg kan hugse, altså sidan 70-talet. Greitt å få spedd på behaldninga, litt svinn kan jo forekomme...

Ei søt lita skål, med gullkant og blomsterdekor, denne fekk bli med heim.

Nok eit karaffelsett. Ikkje lenge sidan eg kjøpte eit liknande (sjå eige innlegg). Retro og artig!
Kva skal eg med det? Samlar eg kanskje på karaffelsett?


Som om ikkje eg samla på nok, fekk eg ein idè for ei stund sidan om at eg skulle samle på slike sukker/syltetøyskåler. Den fremste her var blant dagens funn.

To "sølvfat" freista meg...

Faktisk "sølvfat" nr 3 og....

Og eit fat frå Egersund. Nokon som veit kortid desse vart produserte?
Dette var altså dagens fangst. I tillegg hadde vi med oss heim 10 stk gullfarga teskeier. Desse er allerede gitt vekk til mi snille kusine som ei stund har jakta på gull-teskeier til mokkakoppane sine. I dag var altså dagen for jaktfangst. Lurt å fortelle andre kva ein leitar etter, då har ein fleire auger som ser....
Ha ein fortsatt fin laurdagskveld!






1 kommentar:

Solveig sa...

Oj, så masse fint du har funnet! Så gøy med slike skatter! Herlig retro-stil og aldeles nydelige fat!
Ha en fin kveld.
Klem fra Solveig