lørdag 23. oktober 2010

Nyinvestering!




Eg er igrunn lite begeistra for desse "kjøpebloggane", der ein til stadigheit skal vise fram nye ting ein har kjøpt....Men i dag tenkte eg at eg nett skulle vise kva eg har fått i hus denne veka.
Moods of Norway traktor-vaffeljern!

Har veldig sansen for Moods-gutane og inspirasjonen dei finn i tradisjon, kultur og natur her på vestlandet (og sikkert ellers i landet og).


Martinus fekk æra av å innvie det i forbindelse med 4H-prosjektet sitt. Lurer litt på korleis det passar med mi tolmodigheit angåande vaffelsteiking til storfamilien.... Er jo litt krinkelkrokar som skal fyllast med røre. Men Martinus fekk det til, han klaga ikkje heller, så då er det vel håp for fleire....og ein kan jo alltids supplere med dobbelt vaffeljern om det går for seint med ein traktor i slengen.

God helg til alle, her blir det muligens søndagsvafler ;-)








8 kommentarer:

Unknown sa...

hehehe eg måtte kjøpe eit sånt eg og :) var jo berre utrulig artig - for ein ide!!! :)
Får teste det i morgo tenkjer eg :)

Lykkeliten sa...

Utrolig hva de gutta finner på, men jammen ble vaflene kule!

Tviler på om jeg er tålmodig nok, så her fortsetter vi nok med det gamle doble jernet!

Lykkeliten

lisje astrid's husblogg sa...

Herleg!
Så kule vafflar da:)

Takk for gode ord♥

Nyt søndagen:)

Klem frå Astrid

kreakris sa...

Fantastisk! Har ikkje sett dette jernet før, men traktorvafler er jo råtøft! Skjønar godt at guten din syntest det var greit å ta seg av vaffelsteikinga når vaflene blir så kule :)

Ha ein fin kveld! Klem

Solveig sa...

Den var fin! Utrolig hva en kommer på å lage:o))) Kjekt å se at gutten koser seg på kjøkkenet. Slike har vi her også, og det er mor vedlig fornøyd med:o)
Tusen takk for alltid koselige kommentarer! Ikke mye tid til blogging her for tiden, men noen ord slenger da innom.
Fin kveld til deg.
Klem fra Solveig

Margrethes hus og hage sa...

Haha, så herlig! Stilige vafler, og de smaker sikkert ekstra godt også :)

Hilsen Margrethe

Pia sa...

He he, for et kult vaffeljern!

Pabla Andrea sa...

Hei, hvor fikk du kjøpt det jernet?? jeg er på jakt etter det og har lett overalt men finner ingen steder der jeg kan gjøpe den, så hadde vært fint med svar :-)