lørdag 2. oktober 2010

Litt nytt frå siste veka ;-)



Denne veka har Sogn og Fjordane hatt eksotisk besøk frå Gambia i regi av 4H. Mesteparten av tida har dei budd på Tuftegarden 4H-gard i Viksdalen. Torsdag var dei tre 4H-klubbane i Viksdalen samla i og ved Gamma på Tuftegarden for sosialt samvær, det blei lært vekk norske leikar, vi fekk smake på Gambisk lapskaus (som eg ikkje hugsar navnet på i farten) og vi steikte lappar på bål. Ein skikkeleg triveleg kveld.

Her er det klart for leiking!
På heimefronten har dei to kattungane våre blitt større og villare. Her ser dei ganske troskyldige og avslappa ut, men dei er ikkje like fredelege heile tida...........


Det er grunnen til at duken er bretta oppatt på bordet i stova i kveld. Dei har nemleg komt i skade for å rive ned og ødelegge litt i løpet av dagen....



I kjellaren er det også aktivitet. Prosjekt "fiksing av siste golvet" er i gang. Det har i kveld starta med legging av membran. Denne skal holde vatn som måtte komme opp frå grunnen ute, og det kan jo vere greitt.

Etterkvart skal det leggast flis oppå her... Det skal bli bra! Det har seg nemleg slik at etterkvart som dei andre golva har blitt fiksa, blir jo dei attverande golva desto styggare. Ettersom det er det midterste rommet som no står att, kan ein jo ikkje unngå å sjå det heller, ein må liksom ferdast der til dagen, og dermed skal det bli nokså frydefullt å få det ferdig ;-).



På kjøkkenet har ein ny Basilikum fått plass i eit gammalt litermål. Eit lite gjenbruksstunt som eg kan like!



Dessuten har to nye nostalgiske emaljekoppar komt i hus. Dei står foreløpig midt på kjøkkenbordet, for dei er ganske koselege å sjå på ;-).



Dette hjørnet i gangen har nok blitt vist på bloggen før. Men i dag har det fått ein liten haustvri, med eit varmt og godt og svart lammeskinn på benken.

6 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Blir spennende å se rommet ferdig, kommer vel bilder???

Du har stadig nye bruktfunn/lopper å vise frem. Ser ut som du har øye for skattene, og vet hvordan du skal bruke de. Flinke jenta.

Har jubileum på bloggen min, ønsker du å være med på trekning er du hjertelig velkommen.

Fin søndag til deg og dine.

lisje astrid's husblogg sa...

Herlege bilder du viser!
Masse glede å sjå her...
Å benken i gagen din...Me like;)

Takk for fine ord frå deg♥

God mandag:)

Klem frå Astrid:)

Solveig sa...

Tusen takk for koselige ord, Heidi! Du er nå bare god du:O)
Mange prosjekt på deg som vanlig. Du har alltid noe spennende å fortelle - er helt imponert over alt som skjer i bygda di!
Nå må vi møtes å planlegge en tur i fjorden før snøen kommer over oss:o)
Fin helg til deg når så langt kommer.
Klem fra Solveig

Nostalgia sa...

Heisann ! Det er høst på Flatheim også :-) Koselige gjenbruksting du viser, det liker vi :-)

Varene står trygt og godt hos meg, bare gi en lyd når du er forbi.

God helg :-)

Nostalgia

Ingun sa...

|Hei
Nye prosjektyer er alltid spennende. Gleder meg til resultatet. Legger meg som følger, du har mye å tilby en "rakafant"
;-)
Tror jeg foresten har overnattet på Flatheim på 70-tallet;-))
God helg!

Unknown sa...

Så koselig side du har! Og så mange flotte ting! :)

Skulle leigd deg til fullservice interiørarkitekt; planlegging, handling og pynting :)
Eg får så lite tid til det sjøl - kanskje når eg ein vakker dag har stell på garden, så kan eg stelle i hus og hage tenkjer eg :)

Kjempeflott under trappa di! Fantastisk førsteinntrykk :)
Ha ein fortreffeleg helg!