søndag 26. september 2010

Ein samlar?......ja, litt....


No er vi ikkje akkurat bortskjemde med loppemarked her i Sunnfjord.
Men gjennom eit år, dukkar det opp ulike skattar frå ulikt hold...Bruktbutikkar, opprydningar på loft og i kjellarar, bekjentskap osv. Etterkvart har er det blitt ei bra samling, og stadig meir ein er på utkikk etter som passar inn i det ein har frå før...


Ellers er det kjekt å ta vare på ting som syner utvikling og historie. Denne gamle prislista frå pensjonat-tida dukka opp i nokre papir og er ramma inn og komt på veggen. Tilsynelatande var det ingen upris akkurat ;-)



Eit gammalt medisinskap er fylt opp av "medisinting", gamle globoidøskjer, renset bomull, vitaplex, gasbind, eit hefte om skjønnhetspleie.



Eit gammalt vaskefat og ein såpekopp, med (ganske bra) matchande bosspann frå Kremmerhuset. Alle desse tinga er i "full drift" på badet, og det er jo det beste, når ting kan brukast!




Desse brunrosa glasskålene er det etterkvart blitt ein del av, har kakefat, stor skål, likørglas mm. Siste tilskudd var vel denne vesle med hank, funnen på loppemarked i Sverige i sommar.






Desse skålene til venstre var å finne på bruktbutikken i sommar, dei inngjekk vel ikkje akkurat i ein "serie" eg hadde frå før, men var for fine til å gå i frå likevel.... Så då har eg vel ein ny "serie" å samle på då.....





Denne blomsterpotta var å finne på drive-in-loppis i Sverige i sommar. Kjempefin!





Frå pensjonatet si storheitstid. Cola-brikke og tilhøyrande askebeger!





E brikke frå bruktbutikken i Sogndal, og ein kakeboks kjøpt frå Nostalgia. Perfekt match!








5 kommentarer:

Nostalgia sa...

Kjekt å se at det er flere som er boitt av denne basillen :-) skjønne ting du har funnet !

Colafatet kan du gjerne få. det er veldig slitt og ikke slik at jeg har lyst til å selge det. Legger en del nye ting ut i kveld og på tirsdag. Har forresten et saltkar ute nå som jeg tror passer til krukkene du kjøpte av meg om du er interessert.

Ønsker deg en fiiin ny uke :-)

Nostalgia

Nostalgia sa...

da er colabrettet ditt :-) Du er kanskje på disse kanter avogtil og kan hente det ? Forstod jeg deg rett at du ønsket de to potteskjulerne ?

Ønsker deg en fiiin uke !
Nostalgia

Simones Country Home sa...

hei på deg.

Takk for gode råd. hehe Ja jeg kjøper nok begge gardinene ja. hihi

Ha en fortsatt fin dag.

Klem Simone ;o)

Margrethes hus og hage sa...

Så masse fint du viser :) Det er koselig med litt historie, og det kjekt å ta vare på minner fra det som har vært.

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

Wenche sa...

Heisann Heidi.
beklager at jeg ikke har fått kontaktet deg. Kan du ringe meg på 99219478,så finner vi ut av det. God helg:)