søndag 30. august 2009

Høner og utefjas

Utefjas og høner
-i den rekkefølga-





Har i fleire år tatt vare på ei gammal rusta jerngryte. Eg har lurt på kva eg skulle gjere med ho.... Til slutt enda eg opp med at eg iallefall ikkje skulle koke noko i den. Så då kunne eg vel ta og lakke den. Rart er det, at ein kan gå og spekulere og lure i årevis, og så vips, så er det gjort. Gryta vart pussa litt, sett inn med owatrol og til slutt bengallakk. Og så hjelp til å få den plassert, og vips var det komt ei kvit rosebusk, som eg ikkje hugsar navnet på. Det burde eg jo, skal eg halde tritt med alle dei flinke hagebloggarane, men skit og, eg kan sikkert noko ikkje dei kan....Dessuten så står det på lappen som står nedmed kanten, så eg kan hente meg innatt....;-)


Vi har fått laga oss eit lite "postkassehus" som og er eit kombinert "vente-på-bussen"-skur. Til å vente på bussen blir det igrunn lite brukt. Vi bur nemleg så nær vegen at vi kan sjå i kjøkkenvindauget når bussen kjem, og gå opp til vegen når vi ser den i svingen.... Men, men, det går allefall å søke ly her om ein vil det. Eg latar og som det er ein slags variant av ein gammal mjølkeramp. Difor har eg stilt opp eit par spann her som fjas og pynt.

Eit par gamle utslagsvaskar har eg også forbarma meg over. Jammen slapp dei å gå på dynga. Heldige som fekk meg som forvarar. Eit nytt liv på veggen vart det, med blomster i.

Hanen vår heiter Einar. Den er oppkalla etter ein kamerat som har ein hund som heiter Heidi (det same som meg). Det er jo rettferdig....

Han har ein heil hærskare med kaklehøner som han deler hus med. I sommar har vi også fått ein Einar d.y. Då slepp vi lage nytt dørskilt om gamlefar går bort. Einar den eldre regjerer hønsehuset inne, og Einar den yngre regjerer hønsegarden ute. Dette har fungert fint, når dei blei einige om det. Er meir usikker på korleis det blir når snøen og kulda kjem og alle må inn. Skal tru om dei finn ei ordning på det?

Kjekt å vere høne når ein kan spankulere ut og inn som ein vil. Aller helst ville dei nok gått fritt i hagen, men det har vi prøvd før, og det var rett og slett ikkje så morsomt for den som hadde ordna og stelt i blomsterbed, sett poteter, og vaska hellene framfor døra. Eit avgrensa område fungere nok litt betre. Det er faktisk og litt tryggare. Skummelt for ei høne som forvirrar seg ut i vegen, opp til naboen som har hund, eller rett og slett blir luska på av mikkel rev. Alt i alt best med eit lite gjerde rundt trur eg..









Ingen kommentarer: