mandag 24. august 2009

På skattejakt igjen....

I helga var vi på tur. Det resulterte i at eg greidde å komme meg innom ein bruktbutikk som var ny for meg. Spanande! Og jammen blei det funn! Eg har i mange, mange år samla på nokre svarte pynteting med mønster. Dei to første tinga fekk eg av mormor, ei blomsterpotte og eit slags form med hank på. Eg fekk dei fordi eg rett og slett likte dei godt. Etterkvart har eg dumpa borti variantar av denne "serien" her og der fram gjennom åra. Noko har eg fått tak i på bruktbutikkar, noko har eg kjøpt av kjente og noko har eg fått av familiemedlemmer. Desse svarte tinga er blant det eg stadig er på jakt etter. Og det er eit skikkeleg kick når eg finn noko, jøyemeg.


Dette fatet (over) dumpa eg altså bort i på denne bruktbutikken. Eg var nett ikkje sein om å snappe det til meg. Billig var det og, 30 kr, -endå artigare!

Her er noko av det eg har samla frå før. Blomsterpotta som var ein av dei første tinga eg fekk av desse, er dessverre knust. Eg gledar meg til eg finn ei ny!



Så blei det også ei søt sukker/syltetøyskål på meg, den til høgre. Desse syns eg er søte. Det dukkar fram litt barndomsminner, farmor hadde slike. Den til venstre har eg kjøpt på gjenbruksbutikken for ei tid sidan. No har eg altså to. Trur det finst slike med rødt glas i og, kanskje eg skal prøve å få tak i ei slik og etterkvart?


Den nyaste!




Så til slutt denne søte brikka. Eigentleg godt slitt, men desto søtare. Denne falt eg for med ein gang eg så den. Ikkje så stor, men passeleg, og veldig koseleg! Etter desse funna var dagen redda!
Fatet havna i stova i "svarte ting samlinga" mi. Dei andre to funna er plasserte mellombels i mitt museum. Dei får nok sin plass etterkvart...











Ingen kommentarer: