tirsdag 17. november 2009

Dagens

Dagens produksjon består av ein ny pepperkakeform-pose, -eller noko-anna-juleting-pose.
Eg har eit altfor dårleg kamera til dette bruk. Sjølv syns eg faktisk at alt er mykje finare, enn det ser ut på bilde. Men, men det får stå til..


Eit miljøvenleg handlenett har eg også laga i dag. Dette er delvis laga av stoff som eg vant på bloggen Hobbyrommet. Litt retroinspirert. Langt og smalt. Bra til å handle purreløkar og slikt med, hehe.
Har gjort ferdig eit par hjerter til. Med englar i duse fargar.


-Og så ei pute. Denne har englar i hjartet. Kunne ikkje ta nærare bilete, for det vart faktisk stygt, og puta er fin!


Det var dagens. God natt!


4 kommentarer:

Mira sa...

Fine ting! Likte best puta med hjerte på, den var knallfin!
Håper det går fint med "pasienten" også, godt at de fant ut ka det var.
Miraklem.

Minka sa...

Nydelig, du er flink....
Klem Kristin

SNILLPIKE♥ sa...

Så masse fint du lager. Kom over bloggen din via en annen blogg. Er selv opprinnelig fra Sunnfjord, men bor i Hardanger nå. Koselig å være på "besøk" hos noen "hjemmefra". Kommer innom her igjen, og har lagt meg til som følger, om du synes det er greit???

Solveig sa...

Så kjekt å finne yndligstinga sine i i nærheten! Tipper det de får en fast kunde der nå, ja:o)
Så masse fint du har laget! Er imponert over alt du får tid til!
Ønsker deg en flott helg :o))
Klem fra Solveig