lørdag 17. februar 2007

Holtsnipa (1139moh) 14.02.07

Endelig kjem bildene Linda og då synst eg det er riktig å starte med mitt turfølge for dagen


Var litt uheldig med foto lyset, men opp her skal vi


Kleivane og Eldal



Synd det ikkje var skikkelig klårt på onsdag....dette er tatt mot Meelsnipa, det er eit av dei finaste toppane i området, bortsett frå Storefjellet til venstre som er min favoritt i området




Lengst bak i horisonten kan Grovebreen skimtast litt til venstre for midten ligg Kabusen med Rundenova og Pernova til høgre. Fremst kan Knutstølen inspiserast












Mot Vågen og Hestadgrend med Kvamshesten lengst i fra







Vikja og Venevassegja midt i mot








Dette er mot Oppdalen og Høyanger fjella









Utsikt mot Råheimsdalen og Høgemyra til venstre, Vikastølen og Myklevatnet i midten med Venevassegja til høgre










Meg sjølv på toppen











1 kommentar:

Tufteline sa...

Sinnsykt fine bilder, Sigurd! Håper det er betre føre seinare i år - då vert eg med heilt til topps. Så får eg ploge meg nedgjønå!