mandag 22. februar 2010

Forandring fryder


For nokre dagar sidan var det på tide med litt forandring i gangen. Ikkje alltid så mykje som skal til. Berre å flytte noko frå ein plass til ein annan, så er det så godt som nytt alt ihop ;-).
Her i huset er det nesten alltid blomster å finne. Spesielt på denne tida av året. Når alt er kvitt ute, får vi la det blomstre litt inne. Denne gangen var det nokre rosalilla krysantemum som fekk æra av å pryde ei stund. Eg måtte då dra fram nokre telysholdarar i same farge, og pynten som eg vann hos Lykkeliten før jul, passa perfekt. Den er å finne på lyset på veggen.



No har eg ein liten plan om at eg skal ta meg ei runde i huset og vurdere kva som er mine beste bruktfunn. Ei utfordring frå Nostaliga. Enn så lenge får den bilda frå gangen vere på topp i bloggen min.

4 kommentarer:

Minka sa...

Er ikke så mye som ska til nei..Flott i gangen din ble det..Den utfordringen burde jeg og ta, men er lissom ikke bare en ting, men mange ting...Klems..

Solveig sa...

Så koselig du har det i gangen da! Hyggelig med en slik velkomst:o))
For ikke å snakke om disse skapene dine under her! For en samling!
Det er visst ikke bare du som må en tur på hytta, jeg må en tur på museet ditt også!!
Ha en flott uke, min venn!
Klem fra Solveig

kreakris sa...

Veldig koselig og innbydande gang. Du er flink til å dandere og komponere;)

Det ligg ei lita overrasking til deg på bloggen min!

Solveig sa...

Takk for fine ord! Gleder meg til å se dine bruktfunn:o)))
Ha en fin helg når så langt kommer!
Klem fra Solveig