onsdag 16. mai 2012

Ein sein vår


Eg har sikkert nevnt det før, men eg er ikkje særleg glad i vinteren. Dagane med nysnø som glitrar i sola, og akkurat passeleg vintertemperatur, dei likar eg! Men det er så mange andre sortar vinter som eg ikkje er fullt så begeistra for. Eller, vi kan sei det slik, at om vinteren hadde vore ca halvparten så lang, så hadde det blitt bra!

Altså, eg treng nokre støttetiltak. Det hjelp godt med blomster og lys! Men når dagane blir lenger og lysare, då avtar dette behovet. I år har det på ein måte blitt lysare, men når hagearbeid og anna må foregå i termodress, då er det på ein måte ikkje heilt klart til å avslutte blomster-inne-sesongen. Evt starte plukke-inn-sjølv sesongen.



Eg likar godt å bruke muggar, norgesglas, krukker, kanner osv til å ha blomster i. Blir litt lei dei klassiske blomstervasane. Så for tida er det ein gammal mugge som gjer jobben på stovebordet. Eg syns det er fint!


Forrige veke var eg så heldig å komme over denne vesle vasen, eller kanskje det er eit stort glas? Med litt sliten gullkant og blomstermønster på bruktbutikken. Skal tru om det var 5 kr den kosta? ;-)
Det likar eg!



Ingen kommentarer: