fredag 2. juli 2010

Basecamp

Denne veka har 44 ungdommar boltra seg her på Hoffslåttene. Vi er nemleg vertskap for Basecamp Fosseheimen, som blir arrangert i regi av Sogn og Fjordane Turlag. Media har vore på besøk kvar dag. Først NRK, neste dag lokalavisa "Firda" og i dag NRK igjen. I kveld har det vore vist opptak i programmet "Norge i dag", det kan du sjå her.

Utsikten frå camp-område.



På veg på tur!



Campen.

Her er det også mogeleg å telte for ein rimeleg penge (når Basecampen er ferdig vel og merke, og det er i morgon, laurdag). Her er det koseleg utedo, gapahuk, badeplass og fiskeplassar. Her er kun få minutt å gå til Fossestien, som er ein godt tilrettelagt vandresti langs det verna Gaularvassdraget. Stien er 21 km lang, men du kan velge å gå etappar av dette om det er meir passeleg.

Skulle du farte over Gaularfjellet og har lyst å ta ein stopp i området, kvifor ikkje ei natt eller to i telt, og verkeleg nyte naturen her.









Ha ei god helg!


1 kommentar:

Minka sa...

Heisann, lenge sia nå...sommer og ferie vet du..Og elgen, ja den må bare tas bilde av..og livredd var jeg,hehe. Jeg satt midt i elgtråkket i en grøft i håp om at det ikke kom noen, men egentlig håpet jeg jo at det sku skje likevel,hehe..heldigvis oppdaget jeg heller elgen ett stykke fra tråkket, og beveget meg dit hen..