onsdag 19. mai 2010

Lenge sidan sist!


Lenge sidan det har blitt blogga frå denne kanten. Det har faktisk mest med det å gjere at eg aldri finn kamera! Men no endeleg fann eg det, og det låg til og med eit par-tre knips innpå som eg kunne blogge.
For eit par veker sidan var eg i Balestrand, og der, -på ein bruktbutikk, fann eg jammen ein kopp i same mønster som muggen og skålene eg har frå før. Det er faktisk MORSOMT med slike funn! -men reknar med det tek si tid før eg kan dekke kaffibord til 12 ;-).


I tillegg er det nyheter i loftstova. Ei venninne som malar hadde laga eit morsomt sauebilde. Og jammen fekk eg overta det, so heldig! Passar jo perfekt til sofaen her oppe. Eg må berre produsere litt av mine produkt til gjengjeld. Litt er gjort, og ein del gjenstår. Kjekt når ein kan bytte varer som i gamle dagar!



To bittesmå søte flasker funne på bruktbutikken passar fint i dei smale vinduskarmane mine.
Siste tida har eg hatt litt dilla på rosa blomster av ulik art. Reknar med at til helga må desse byttast med andre fargar. Er nemleg i tvil om at husets konfirmant syns rosa er det mest passande på hans store dag.
Blir spennande, men litt ymse som skal fiksast innan den tid. Så ha det bra!

3 kommentarer:

Mira sa...

Så kjekt å høyre fra deg igjen!

Fin mugge og kopp,( ser eg ein sånn noe sted så vet eg du samler.).

Flott sauebilde, spesielt kjekt når du kjenner kunstneren.

Var så heldig at liljekonvallen blomstra, når eg hadde konfirmant, plussa på med noen kvite roser og Campanula (blåklokker) fra butikken og litt blått fra hagen. Satte noen Campanulaer med aluminiumsfolie rundt, rundt forbi. Det er vertfall enkelt og fint!

Eg luker i varmen, Kjedeligt for det er ganske mye som må tas siden eg ikkje gadd i regnværet i fjor sommer! Sukk!

Ha ein fin dag!

Miraklem.

Lykkeliten sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lykkeliten sa...

Hm, måtte slette forrige komentar , så jeg prøver igjen!

Det er hyggelig å høre fra deg igjen, og det blir artig å se hva dere ender opp med av pynt til konfirmasjonen.
Vi brukte store blå Hortensia. Klipte av klasene med blomster, og plantet resten ute!

Klem Lykkeliten